データ種別 | 図書 |
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版 | 1st Doubleday/Currency ed |
出版者 | New York : Doubleday |
出版年 | 1990, c1988 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xv, 257 p. : ill. ; 21 cm |
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 予約 | 指定図書 |
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閉架書庫 |
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501.8 || N96 | 0256497 |
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0385267746 | 1990 |
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一般注記 | Reprint. Originally published: The psychology of everyday things. New York : Basic Books, c1988 Includes bibliographical references (p. 241-247) Includes index Pagination of some prints: xiii, 257 p. |
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著者標目 | *Norman, Donald A., 1935- |
統一書名標目 | Psychology of everyday things |
件 名 | LCSH:Design, Industrial -- Psychological aspects LCSH:Human engineering |
分 類 | LCC:TS171.4 DC20:620.8/2 |
書誌ID | 2000027791 |
ISBN | 0385267746 |
NCID | BA21075522 |