データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Aberdeen : Aberdeen University Press |
出版年 | 1989 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | viii, 139 p. : ill. ; 23 cm |
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 予約 | 指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
閉架書庫 |
|
699.38 || D63 | 0100837 |
|
008037963X | 1989 |
|
|
内容注記 | An introduction to television economics / Martin Cave Regulation and strategic behaviour in commercial television / Gordon Hughes and David Vines Auctioning the ITV Franchises / Ken Cheong and Robin Foster Regulating a partly-deregulated broadcasting system / Martin Cave |
---|---|
一般注記 | At head of title: The David Hume Institute 1989 Includes bibliographical references |
著者標目 | Hughes, Gordon Vines, David David Hume Institute |
件 名 | LCSH:Television -- Great Britain -- Deregulation LCSH:Television broadcasting -- Great Britain |
分 類 | LCC:HE8700.9.G7 DC20:384.55/1 |
書誌ID | 2000033177 |
ISBN | 008037963X |
NCID | BA10018050 |