データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Hillsdale, N.J. : L. Erlbaum Associates |
出版年 | 1991 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 364 p. : ill. ; 24 cm |
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 予約 | 指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
閉架書庫 | 1 | 699.8 || Te32 || 1 | 0124598 |
|
0805806555 | 1991 |
|
|
一般注記 | Includes bibliographical references and indexes |
---|---|
著者標目 | Biocca, Frank University of North Carolina at Chapel Hill. Center for Research in Journalism and Mass Communication |
件 名 | LCSH:Advertising, Political LCSH:Advertising, Political -- Psychological aspects LCSH:Television in politics |
分 類 | NDC8:361.46 LCC:JF2112.A4 DC20:659.1/932 |
書誌ID | 2000033191 |
ISBN | 0805806555 |
NCID | BA14369443 |