データ種別 | 図書 |
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出版者 | London ; New York, NY : Routledge |
出版年 | 1994 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | x, 281 p. ; 24 cm |
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 予約 | 指定図書 |
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閉架書庫 |
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365.8 || A96 | 0096143 |
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0415089182 | 1994 |
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一般注記 | "The papers presented in this volume derive from conferences and workshops organized by the Center for the Study of Cultural Values at the University of Lancaster"--Pref Includes bibliographical references and indexes |
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著者標目 | Keat, Russell Whiteley, Nigel Abercrombie, Nicholas, 1944- |
件 名 | LCSH:Consumer behavior -- Congresses LCSH:Consumption (Economics) -- Social aspects -- Congresses LCSH:Authority -- Social aspects -- Congresses LCSH:Consumer education -- Congresses |
分 類 | LCC:HF5415.32 DC20:658.8/342 |
書誌ID | 2000035073 |
ISBN | 0415089182 |
NCID | BA21897022 |