データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : Quorum Books |
出版年 | 1989 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | x, 189 p. : ill. ; 24 cm |
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 予約 | 指定図書 |
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閉架書庫 |
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699.253 || C11 | 0113292 |
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0899304060 | 1989 |
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一般注記 | Papers presented at a conference held 5/87 and co-sponsored by the Center for Telecommunications and Information Studies of Columbia University's Graduate School of Business and the firm of Coopers & Lybrand Bibliography: p. [171]-180 Includes index |
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著者標目 | Batra, Rajeev Glazer, Rashi Columbia University. Center for Telecommunications and Information Studies Coopers & Lybrand |
件 名 | LCSH:Cable television advertising -- United States -- Congresses |
分 類 | LCC:HF6146.T42 DC19:659.14/3/0973 |
書誌ID | 2000036238 |
ISBN | 0899304060 |
NCID | BA07586827 |