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Cable TV advertising : in search of the right formula / edited by Rajeev Batra and Rashi Glazer

データ種別 図書
出版者 New York : Quorum Books
出版年 1989
本文言語 英語
大きさ x, 189 p. : ill. ; 24 cm

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秋田公立美術大学

配架場所 巻 次 請求記号 登録番号 状 態 コメント ISBN 刷 年 利用注記 予約 指定図書
閉架書庫
699.253 || C11 0113292
0899304060 1989

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一般注記 Papers presented at a conference held 5/87 and co-sponsored by the Center for Telecommunications and Information Studies of Columbia University's Graduate School of Business and the firm of Coopers & Lybrand
Bibliography: p. [171]-180
Includes index
著者標目 Batra, Rajeev
Glazer, Rashi
Columbia University. Center for Telecommunications and Information Studies
Coopers & Lybrand
件 名 LCSH:Cable television advertising -- United States -- Congresses
分 類 LCC:HF6146.T42
DC19:659.14/3/0973
書誌ID 2000036238
ISBN 0899304060
NCID BA07586827

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