秋田公立美術大学OPAC

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The Authority of the consumer / edited by Russell Keat, Nigel Whiteley and Nicholas Abercrombie

データ種別 図書
出版者 London ; New York, NY : Routledge
出版年 1994
本文言語 英語
大きさ x, 281 p. ; 24 cm

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秋田公立美術大学

配架場所 巻 次 請求記号 登録番号 状 態 コメント ISBN 刷 年 利用注記 予約 指定図書
閉架書庫
365.8 || A96 0096143
0415089182 1994

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一般注記 "The papers presented in this volume derive from conferences and workshops organized by the Center for the Study of Cultural Values at the University of Lancaster"--Pref
Includes bibliographical references and indexes
著者標目 Keat, Russell
Whiteley, Nigel
Abercrombie, Nicholas, 1944-
件 名 LCSH:Consumer behavior -- Congresses
LCSH:Consumption (Economics) -- Social aspects -- Congresses
LCSH:Authority -- Social aspects -- Congresses
LCSH:Consumer education -- Congresses
分 類 LCC:HF5415.32
DC20:658.8/342
書誌ID 2000035073
ISBN 0415089182
NCID BA21897022

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